Zasady Forum

Musisz się zgodzić, jeśli chcesz się zarejestrować

Regulamin Serwera. Rejestrując konto na serwerze, akceptujesz poniższy regulamin. 1.ROZGRYWKA ROLEPLAY - Ogólne zasady 1.1 Nasz serwer jest serwer rozgrywki Role Play i takiej rozgrywki też sobie życzymy. Podczas każdej sytuacji, wydarzenia, akcji gracz powinien się zachowywać w sposób stosowny zgodny z zasadami rozgrywki RP. 1.2 Rozgrywka RP polega przede wszystkim na naśladowaniu życiu w życiu realnym (RL). 1.3 Każde zachowanie niezgodne z zasadami rozgrywki Role Play będzie skutkowało otrzymaniem kary przesiedzenia w pokoju adminów (Admin Jail) lub ostrzeżeniem w zalezności o wagi sytuacji. 2.BUGI oraz CHEATY 2.1 Zabronione jest używanie wszelkiech cheatów. Każdorazowe ich wykrycie będzie skutkowało banem. 2.2 Zabronione jest wykorzystywania bugów gry na własną korzyść. Postapienie takie nazywane później BugAbuse skutkuje ostrzeżeniem lub banem. 2.3 Każdy wykryty bug powinien zostac zgłoszony w odpowiedznim temacie na forum. 3. Drive By, Drive Thrue oraz napady 3.1 Zabronione jest używanie Drive By (DB), które skutkuje ostrzeżeniem lub AJ. 3.2 Zabronione są napady i porwania wykonywane z ręki cywilów - graczy, którzy nie przynależą do żadnej frakcji czy też gangu. 3.3 Drive Thrue mogą wykonywać tylko służby porządkowe (PD, SL,). 4. Czaty 4.1 Zabronione jest używanie emotikonów i wszelkich informacji dotyczących RL w czacie In Character (IC) tj. czaty /l, /c, /r, /ro, /k. Skutkuje to ostrzeżeniem lub AJ i nazywane później OOC w IC. 4.2 Zabroniona jest gra wyłącznie OOC, czyli mówienie IC w czatach /b, /o, nazywane później IC w OOC. 4.3 Zabronione spamowanie na każdym z czatów. Po takiej akcji gracz powinien przeprosić na danym czacie oraz liczyć sie z jednorazowym wyrzuceniem z serwera. 5. MG oraz PG 5.1 Zabronione jest wykonywanie PG (PowerGaming) czyli zmuszanie innej osoby do wykonywania akcji RP (/ja zabija Jack'a, /ja wydłubuje Jack'owi oko itp). PG mogą wykonywać jedynie służby porządkowe ( PD oraz SL), ale jedynie w określonych sytuacjach (Przykład: /ja ciągnie podejrzanego do celi, /ja odpina kajdanki od paska i skuwa podejrzanego). Osoby które będą używać PG mogą być ukarane AJ lub ostrzeżeniem. 5.2 MG (Metagaming) jest zabroniony. Za wykonywanie MG można zostać ukaranym AJ lub ostrzeżeniem. 6. Inne 6.1 Zabronione jest reklamowanie innych serwerów rozgrywki Role Play oraz forów tychże serwerów. 6.2 Zabronione jest ciągłe bieganie tj. bieganie ze spacją, skutkuje to otrzymaniem kicka, aJ lub ostrzeżenia. Wyjątkiem jest akcja RP w celu sprintu. 6.3 Zabronione jest skakanie w celu szybszego poruszania nazywane Bunny Hoping (BH). 6.4 Wskazane jest używanie /me i /do w celu osiągnięcia jakiegos celu w grze. ZA osiągnięcie tego celu bez /me i /do skutkiem będzie AJ lub ostrzeżenie. 6.5 Multikonta są zabronione na naszym serwerze i skutkuje to banem na wszystkie konta jednej osoby. 6.6 Zakazane są obrazy na czatach OOC. Obrażanie innych skutkuje banem. 6.7 Obraza administracja, która dla Was przygotowuje serwer jest szczególnie karana pernamentnym banem. 6.8 Zabronione są kłótnie na serwerze. Każda z nich skutkuje banem na serwerze dla obu stron i wyjaśnianie sprawy na forum. Nastepnie powyjaśnieniu Główny Admin rozdaje unbany zgodnie z roztrzygnięciem sprawy. 6.9 Każdy użytkownik serwera ma obowiązek przestrzegania regulaminu, a każde jego wykroczenie jest karane. Regulamin wchodzi w życie z dniem 18.08.2009r. REJESTRACJA UŻYTKOWNIKA 1. Rejestracja w serwisie jest dobrowolna. Aby korzystać z Forum należy przeczytać i zaakceptować niniejszy regulamin. 2. Każdy użytkownik może posiadać na Forum tylko jedno konto. 3. W trakcie rejestracji użytkownik musi podać swój pseudonim oraz adres e-mail. 4. Administrator forum ma prawo odmówić Użytkownikowi założenia konta lub usunąć konto w przypadku podania błędnego adresu e-mail, a także obraźliwego pseudonimu lub pseudonimu wprowadzającego w błąd innych Użytkowników forum. 5. W trakcie rejestracji nie są gromadzone żadne dane osobowe w rozumieniu Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926). 6. W trakcie publikowania wypowiedzi rejestrowany jest adres IP Użytkownika. PRAWA I OBOWIĄZKI UŻYTKOWNIKA 7. Każdy zarejestrowany Użytkownik ma prawo do: - czytania wypowiedzi innych Użytkowników - publikowania własnych wypowiedzi i zakładania nowych tematów - zgłaszania wypowiedzi innych Użytkowników do moderacji - brania udziału w ankietach 8. W trakcie publikowania wypowiedzi Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania obowiązującego w Polsce prawa, a w szczególności niepublikowania treści związanych z pornografią, pirackim oprogramowaniem, używkami, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej etc. oraz treści faszystowskich, obraźliwych, obscenicznych, wulgarnych, oszczerczych, zawierających groźby, propagujących przemoc, obrażających uczucia religijne, naruszających prawa innych osób itp. 9. W trakcie publikowania wypowiedzi Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania zasad publikowania tekstów, a w szczególności: - wybierania właściwego forum, które najlepiej pasuje do jego wypowiedzi - nazywania tworzonych tematów w sposób, który najlepiej pasuje do jego wypowiedzi - nie powtarzania tematów, jeżeli już istnieją - nie publikowania tych samych postów w wielu tematach - nie publikowania bezsensownych, niezrozumiałych postów PRAWA I OBOWIĄZKI ADMINISTRACJI 10. Administratorzy i moderatorzy forum w przypadku naruszenia regulaminu przez Użytkownika mają prawo do: - usuwania lub zmiany dowolnej wypowiedzi Użytkownika - usuwania, zmiany lub zamykania dowolnego tematu - udzielenia ostrzeżenia Użytkownikowi - tymczasowego zablokowania możliwości korzystania przez Użytkownika z Forum - trwałego zablokowania możliwości korzystania przez Użytkownika z Forum - trwałego usunięcia konta Użytkownika 11. Administratorzy i moderatorzy forum mają obowiązek: - reagować na zgłoszenia Użytkowników dotyczące naruszania regulaminu - na żądanie Użytkownika udzielać informacji na temat powodów sankcji nałożonych na niego w związku z nieprzestrzeganiem regulaminu 12. Administratorzy i moderatorzy forum nie mają obowiązku: - czytać wszystkich wypowiedzi i kontrolować ich zgodności z regulaminem - usuwać wypowiedzi Użytkownika na jego żądanie - usuwać kont Użytkownika na jego żądanie ODPOWIEDZIALNOŚĆ 13. Użytkownik jest odpowiedzialny za treść swoich wypowiedzi publikowanych na forum. W przypadku naruszenia prawa przez Użytkownika Usługodawca(Właściciel forum) ma prawo udostępnić organom ścigania dane pozwalające na identyfikację komputera, z którego publikowano naruszające prawo materiały. 17. Usługodawca, administratorzy i moderatorzy forum nie odpowiadają za wypowiedzi Użytkowników, które nie zostały zgłoszone do moderacji. 18. Zawartość każdej wypowiedzi na tym Forum wyraża poglądy i opinie jego autora, a nie Usługodawcy, administratorów czy moderatorów (poza wiadomościami pisanymi przez nich). 19. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie zastosowanie mają przepisy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o ochronie danych osobowych, kodeksu cywilnego i inne bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa. 20. Zabrania się używania pseudoneologizmów typu "mufię psheciesh po polskoo" w sposób nagminny lub poza żartobliwym kontekstem. 21. Zabrania się nadużywania buziek, funkcji formatowania tekstu i pisania zdań WERSALIKAMI 22. Moderatorzy na forum mają za zadanie zapewnić porządek, usuwać wulgarne i niestosowne wypowiedzi oraz odpowiadać na zgłoszenia graczy 23. Moderator ma prawo edytować posta każdego użytkownika z podaniem nicka lub pseudonimu (swojego). 24. Moderatorowi zabrania się edytować postów administratora, chyba, że łamie on znacząco regulamin, jednak w tym wypadku musi się podpisać widocznie nickiem na forum. Regulamin obowiązuje od 19.08.2009r. § Postanowienia ogólne Regulamin został stworzony dla zachowania spokoju na Shoutbox'ie. Udzielając się na shoutbox'ie tym samym akceptujesz niniejszy regulamin $ Dyskusja 1. Dyskusje prowadzimy na spokojnie, bez flamewar'u 2. Jeśli użytkownik prowokuje do kłótni należy nie wdawać się z nim w kłótnie, obrażać go, w innym razie zostanie zastosowana zostanie odpowiedzialność zbiorowa. 3. Shoutbox nazywa się "Shoutbox" nie "Spambox" nie spamujemy co chwilę bzdurnymi tekstami, nie walimy bezsensownych emotek - nie stajecie wtedy fajni, jedynie tracicie szacunek w oczach innych. Takie zachowanie zostanie karane 60 dniowym banem na SB. § Linki 1. Wklejanie linków jest surowo zakazane - ban permanentny. 2. Wyjątkiem są linki wstawiane przez administrację, w celu powiadomienia użytkownika o różnych sytuacjach § BBCode 1. BBCode jest dozwolone na shoutboxie z wyjątkiem tagu [img], prowadzi to nawet do uszkodzenia się pliku CSS shoutboxa - niezbyt ciekawy efekt. Uznawane jest to jako umyślna próba uszkodzenia któregoś z modułów forum poprzez wykorzystywanie niektórych bugów - ban permanetny § Moderatorzy, kary 1. Moderator, Administrator bez podania przyczyny jest uprawniony do zablokowania dostępu do shoutboxa użytkownikowi. 2. Kary przewidziane na Shoutbox'ie są bardzo ostre - shoutbox nie służy do spamu, lecz do kulturalnych dyskusji. 3. Odwoływać od kar na Shoutbox możemy u osoby nadającej bana, bądź jeśli trzeba - u głównego administratora forum. $ Postanowienia końcowe Regulamin obowiązuje od dnia: 19 Sierpnia 2009 r. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia od jego przestrzegania !

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.bk-sas.pun.pl www.twisted.pun.pl www.darksoldierss.pun.pl www.walecznykroliczek.pun.pl www.fot.pun.pl